Η κοινή πεποίθηση ότι η Εύα παρέσυρε τον σύντροφο της με ένα κατακόκκινο μήλο βασίζεται κυρίως σε θρησκευτικές εικόνες.Όμως η Αγία Γραφή δεν αναφέρεται πουθενά σε μήλο.Στην περιγραφή του προπατορικού αμαρτήματος(Γένεσης 1.3)γίνεται απλά αναφορά σε ένα φρούτο.
Η ερμηνεία των θρησκευτικών μελετητών και των καλλιτεχνών ότι επρόκειτο για μήλο δεν ήταν ωστόσο τυχαία.Ήταν λογικό να συμπερίλαβαν το μήλο στην ιστορία της δημιουργίας,καθώς είναι ένα φρούτο που αναφέρεται συχνά στην Ευρωπαϊκή μυθολογία:απο τους Κέλτες και το ελληνικό δωδεκάθεο ως τους Ρωμαίους,το μήλο παίζει έναν ιδιαίτερο ρόλο.Οι πατριαρχικοί ηγέτες της Εκκλησιάς του Μεσαίωνα βασιστήκαν σε αυτό το θηλυκό συμβολισμό:η Εύα,η οποία τόλμησε να παραβεί την εντολή του θεού και να φάει απο το δέντρο της γνώσης,δεν θα μπορούσε να κρατεί τίποτε άλλο παρά ένα μήλο.Το μήλο διέθετε επίσης ένα στοιχείο που έλειπε απο τα υπόλοιπα φρούτα:η λατινική λέξη που χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι για το μήλο ήταν maloum,μια λέξη που χρησιμοποιείτε επίσης ως επίθετο και σημαίνει κακό.Στη πορεία της ιστορίας το φρούτο έγινε σύμβολο του κακού εξαιτίας και αυτής της αμφισημίας.
Τουρκία: Ισόβια κάθειρξη στη μητέρα, τον αδελφό και τον θείο της 8χρονης
Ναρίν που δολοφονήθηκε τον Αύγουστο στο Ντιγιάρμπακιρ
-
Σε ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκαν σήμερα τρία μέλη μιας οικογένειας για τη
δολοφονία ενός οκτάχρονου κοριτσιού στην επαρχία Ντιγιάρμπακιρ της
Τουρκίας, μια...
Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου